PAUS


Hello kära läsare.
Jag har bestämt mig för att ha en bloggpaus ett tag.
Hur länge vet jag inte, men INTE SÅ LÄNGE.
Tills jag haft min photoshoot, bestämt mig om jag ska stanna här
eller gå över till devote, fått ny inspiration och hunnit me all skitplugg!
Jag kommer sakna att blogga som fan! Men måste tänka lite.
I'll be back, i promise :)
Så håll utkik, jag har trots allt fått många läsare senaste veckorna.
Jag kommer komma tbx med ännu bättre blogg och mer aktiv.
Dela med era åsikter, frågor & tips till mig 
genom att kommentera detta inlägg.
Kommer att läsa allt!

Lovelovelove.
xoxo

Kommentarer
Postat av: daniella

hade jag varit du. hade jag stannat här. Devote e skit jobbigt ibland.. svär pallar inte med dom ibland. men visst du har enklare för att bli "känd" på devote.

2009-05-12 @ 10:44:56
URL: http://deelicious.devote.se
Postat av: MA

meeen....

2009-05-12 @ 23:21:30
Postat av: Anonym

we will miss uuuuuuuuuuuu

2009-05-13 @ 01:45:50
Postat av: Angelica

ja jag älskar verkligen min tattuering :D ! det gör inte så farligt ont faktiskt, man står ut :)

2009-05-13 @ 15:08:05
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du kommer tillbaka med fler dagens outfits, shopping, MUSIK, videos. ääälskar din blogg (A)

2009-05-14 @ 12:24:21
Postat av: Angelica P

sv. haha asså riktigt cp, vilket nr ringer man?

2009-05-18 @ 19:31:47
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0