I Have..


Under dessa dagar har jag;

- Varit på inkonst och kollat läget och allting inför FEEL GOOD.
Jag hoppas vi ses där!
- Varit sjukt ledsen men lite glad samtidigt.
- Tjaffsat med en massa!
- Varit på dunderdåligt humör
- Shoppat
- Varit på Konsert
- Sovit sjukt mycket
- Haft mardrömmar
- Tröstätit en massa, speciellt marabou schweizer nöt.
- Gjort våfflor
- Känt mig som en idiot när jag och N var i konsum och sniffa kakornas lukt för vi
inte kunde motstå när vi bara skulle in och köpa hårspray.
- Fixat ögonbrynen (äntligen!)
- Varit på DM cheerleading tävling i baltiska hallen för min kompis Carro!
Lisaplace var även där som tävlande, sjukt duktig är hon! Och hennes grupp vann också!
- Fått höra att min blogg är skitbra. Makes me happy =)

Äh nu kommer jag inte på mer.
Ursäkta för seg uppdatering!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var fixar du dina ögonbryn?

2009-03-29 @ 18:40:03
Postat av: Anonym

frisör i nydala

2009-03-29 @ 18:42:28
Postat av: nour

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-03-29 @ 19:35:52
URL: http://onesecret.blogg.se/
Postat av: Angelica P

sv. haha ja skojar du, garanterat brutna ben!

2009-03-29 @ 23:03:51
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0