Answers..



Har du syskon?
En storebror

Gillar du Omarion?
Ja han e svingrym!

Hur tror du dina vänner skulle beskriva dig?
"Om du inte känner Tannaz så KÄNNER du INTE Tannaz"
"Viljestark"

Vad gillar du mest/bäst med din personlighet respektive utseende?
Oj.. Att jag är försiktig av mig på många olika sett.
Utseende, ehm.. Jag har mina dagar, Det är inget speciellt faktiskt. Helheten i guess haha.

Har du jobb?
Inget direkt jobb men kan jobba någon helg om jag behövs :)

Vilken klass går du i och vilket program?
Sista året i samhälle

Har du bra betyg i skolan?
Inte direkt.

Vad tycker du om the whole chris brown and rihanna grejen?
En hel jävla bullshit. Ingen bryr sig om hur hon slog honom utan alla bryr sig om hur han slog henne.
Kön spelar ingen roll. Han är fortfarande min ängel och älskar honom lika mycket.
Jag läser om detta varje dag så jag vet allt som händer, så evil kommentarer bryr jag mig inte om=).

Vilket är ditt favoritprogram och varför? :)
OC!!!=D För det är så jävla bäst bäst och att CB är med såklart.
Men eftersom den typ inte "finns" mer, så är det 90210 och 2 1/2 men.

Har du aldrig funderaat på att sparar ut ditt krulliga hår?,
tänk så fint det skulle bli :P (det är fint nu också men du förstår)

Aså ni hade blivit chockade om ni sett hur långt mitt hår är när jag kommer ut ur duschen.
Men det syns inte! :( .. Jo jag vill att Lockarna ska bli längre men haha det vill inte! Tack=).

Har du pojkvän?
Nopie

Vad heter din bästa vän?
Caroline

Vilka e dom på din header
Chris, Min hund, Mary kate och Ashley Olsen och Agyness Deyn.

Beskriv din drömkille :D
Chris Brown självklart.
Men om ni inte pallar med det svaret så hmm..
Mörk, flintskallig, fina ögon, fina läppar.
Han ska inte vara en toffel och heller inte ett svin.
Omtänksam, Lätt att prata med.
Och även vara min bästa vän.
Kortfattat, annars hade det blivit en hel bok:)

VARFÖR E DU SÅ SÖÖÖT !
För duuu e söööööööt


Kommentarer
Postat av: CARRO (din lilla choooooompis)

hihihihihihihihihhihihiihihiihhiihhhihihihihihihiihhiihhihihihihihi

you're 2 good 2 be truueeeeeee cant take my eyes offff youuuuuuuuu lalalallalalallaaaaaaaa

2009-03-18 @ 00:48:45
Postat av: Victoria

Svar: Tacktack hihi :D



ÅH vilket underbart hååår du har kvinna :D

2009-03-18 @ 16:06:24
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Kel

Kan du inte visa hur ditt hår ser ut när du kommer ut ur duschen? Eller platta det nån gång=D?

2009-03-19 @ 12:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0