Frågor&Svar


Tannaz Svarar!


Hur lång är du?
Oj.. Jag har inte mätt mig på åratal haha.. Jag tror jag är 162 eller 163?

Är du iransk muslim eller kristen?
Jag är faktiskt varken muslim eller kristen. 
Jag följer inget. Ingen i min familj (tom släkt)  är religiös eller något.
Vi följer typ bara vissa iranska traditioner som egentligen (tror jag)
tillhör muslimerna.
Komplicerat va?

Har du jobb? Du shoppar ju ganska mycket haha
Jag har inget jobb :( .. Men ska nog fixa ett snart!
Haha jag förstår faktiskt inte själv hur det går till..

Varför vill du bo i LA, är det för att kändisarna gör det så glamoröst?
Hmm, jag har alltid varit en drömmare om man kan säga så.
Jag älskar livet där, människorna, den positiva energin, vädret ALLT!
Jag är ju ett freak när det gäller livet där borta och det jag vill jobba med
och det liv jag vill leva har jag möjlighet till där.

Hur ofta dricker du? :O
Haha rolig fråga =P.. Jag dricker kanske någon helg (inte varje!)
när jag kanske ska ut på en fest jag vet jag kommer gilla elr en klubb.

Hur får du ditt hår sådär perfekt? alltså, lockarna helt perfekta? :D
Jag har skrivit ett inlägg om just det om du trycker på kategorin "skönhet" till vänster :)

Hur länge var du i USA i somras, har du släkt där?
Jag var där i en månad. Inte släkt men barndomsvänner.

Vilket land kommer din kompis hon som du var med Trey Songz konsert på?
På bilden där ni pussar honom?

Hon är från Makedonien :P

Hur går det med dina LA-planer?
Det är egentligen något jag inte vill prata om för mycket.
Fast det är skitsvårt att hålla sig när ämnet kommer upp
och man vill spricka av lycka.
Anledningen till varför jag inte vill berätta är för att det inte alls är säkert.
Det kan ta flera år.
Och eftersom det är så pass svårt att flytta dit kanske det inte ens händer.
Jag försöker så mycket jag kan och får hjälp men vill inte
skriva så mycket så länge jag inte är säker.
Ibland råkar jag skriva för mycket i bloggen =P.

Vad läser du?
Om du menar vad jag läser i skolan så läser jag samhälle.

Vad vill du bli?
Jag vill jobba inom mode.
Styling, tidningar, Tv överallt.
Enkelt förklarat är nog Lauren i the hills.
Men mer utvecklat måste man förklara en hel bok:P

Har du pojkvän?
Nopie

Vad använder du för att behålla dina lockar och så fint?
Läs svaret där uppe=)

Hur ska du fira din födelsedag?
Kvällen tills jag fyller år vid tolvslaget ska jag och massor av vänner
gå på en klubb och fira mig.
Sen ska jag ha lite folk hemma också en annan dag.

Varför heter din blogg hypnootiq*?
Bra fråga haha. För några år sen kom en låt ut som hette hypnotiq.
Min bror hette det en gång på MSN (töntigt) men så fastnade jag vid namnet.

Hur länge har du lyssnat/gillat Chris brown?
Vilken är din faorit låt? Vad tycker du nom Rihanna?
Jag har alltid gillat Chris brown. Men ÄLSKAR så mycket som jag gör nu är väl lite mer än ett år.
Favoritlåt kan jag absolut inte välja,
jag älskar alla hans låtar faktiskt. Några extra mycket.
Rihanna hat-älskar jag.
Jag hatar henne för hon är med Chris brown (avis hehehehe)
men älskar henne för den hon är (ytligt!). Att hon gör vad hon vill, klär sig hur hon vill
och kommer med nya coola saker varje gång.
Hon förvånar helt enkelt en för varje gång.

Vad gillar du för slags musik? Har du någon eller flera idoler? Håller du på något fotbollslag?
Jag lyssnar på R&B, Hiphop och soul
Ja mina idoler är Chris brown, Michael Jackson och Lil wayne.
Men har ju fler som jag alltid lysnar på också :).
Jag suger när det gäller allt inom fotboll! Haha, jag kollar bara på EM och VM..
Så jag håller inte på något fotbollslag:(...

Berätta om dina närmaste vänner, har du nån bästa vän :) ?
Mina närmsta vänner är underbara!
Jag tycker om att variera mitt umgänge så jag umgås med olika folk som är mina nära.
Men jag har ju vissa speciella också.
Ja en bästa vän har jag också =)

Hur länge har du bott i Sverige?
Jag är född i Sverige

Brukar du hoppa på din säng?
Nej brukar du?

Vilka bloggar läser du?

Mina vänners, kenzas, blondinbellas, peyres, lisas, Kling, kissie
(för att det är kul att läsa hennes skämmiga texter:))
Och några till stora bloggare som jag inte kommer på

Hoppas ni blev nöja med svaren? :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: anonym

är du oskuld?

2009-01-04 @ 21:41:28
Postat av: Anonym

för sent nu med frågor :P

2009-01-04 @ 22:38:38
Postat av: caaaaaaarrrrrrrroooooooo

:Phahah vissa var ju cp frågor.. men du svara bra:D

2009-01-06 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0