My Dream came true



Denna text är kopierad från min bilddagbok så vissa kanske redan läst!
Några av er måste hållt tummarna för mig innan konserten!

Det viktigaste av allt, Efterfesten, deras vip ställe uppe på scenen.
Det första som händer när dom kommer upp är att Chris browns kompis pekar på mig och ber mig komma upp till dom. Kan ni förstå? Jag var panikslagen, drömmer jag? Jag står bredvid Chris brown. Han satte sig, jag stod, panik. Frågar Chris brown, JAG frågar CHRIS BROWN min största idol "Chris, can i sit here?" "Yeah" *nickar* med apelsinklyftan i munnen. OMG drömmer jag? Jag drömmer vidare, lika bra? Carro nyp mig? Nej det är verkligt, jag sitter bredvid min största idol. Jag satt och kollade på Chris brown doing his Goofy stuff. Vilken Buse killen är, Olika danser till varenda låt, han bara ställde sig upp från soffan och började göra sina moves, även goofy moves, och den dära jag gillar. Fyfan, det var verkligt, ingen dröm. Satt där en timme, kollade på honom och NJÖT. Så underbart vacker killen är, Chris brown, så underbar, så perfekt, SÅ NÄRA MIG. Att röra honom, gosh vilken känsla. Eller vid det tillfället kändes det NADA!
Efter timmen då dem skulle gå kramade jag honom, alla fick gå ut.. What gå ut? Där gick jag med chris brown och hans gäng. Bilar står framför, WTF!? Dom andra tjejerna som var där (inte direkt bra tjejer) bara sprang efter chris vänner bakom byggnaden? Vet ej om det stod en bil där. Men Chris gick in i en annan bil med vakterna, alone. Han backade från tjejerna. En tjej satte sig bredvid honom (på vip stället), försökte en massa. När hon märkte att han inte ville vände hon sin röv jävligt nära chris och började flörta med Chris vän. Chris kallade på vakten gjorde en diskret min och sa ta bort henne ifrån mig.
(KAMERA VAR STRÄNGT FÖRBJUDET DÄR INNE, Dem tog Farzins kamera för han smygfota oss:( haha.. Hoppas du fixar tbx den!)
han är UNDERBAR! Nej jag har inte smält det än!! JAG ÄR I CHOCKTILLSTÅND.
JAG HAR TRÄFFAT MIN STÖRSTA IDOL.
Det är ÖDET.. Imma dreamer, but it's all coming TRUE! ya dig.
Tack till dom som verkligen önskade att jag skulle få träffa honom innan allting. Ni är bäst. Kolla det hände:) TACK!


Kommentarer
Postat av: Melinda

sv: jag vet. grymt snygg outfit!

håller också med om det där, det ska va fake.

tanken på att ha ett dött djur som lidit på mig känns inte så lockande, men fake - javisst!

2009-01-28 @ 22:20:27
URL: http://mminuter.blogg.se/
Postat av: pervi

Alltså du är så jävla tråkig ladda upp mer bilder !

2009-01-29 @ 18:43:49
Postat av: Carita

(det går inte att kommentera inlägget där uppe)

men åh, stentvättade jeans är oslagbart <3

2009-01-30 @ 06:50:10
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0