Won't lie


A material girl
In her own world
Can't even see the things she's missing
Body in the curve
A little girl
Wanting to grow up
And be a star

Take a look around
Without looking down
All these things
Have blurred your vision
Material Things don't know how to love you




Hur mår niiiiii?
Jag mår duktigt. Jag ska ut med Caroline svin strax.
Jag hade en fet jävla mardröm.
Fastän den egentligen skulle vara söt eftersom vi bestämde det.
Men istället skjöt hen mig (Hen är antingen en han eller hon, som jag själv kommit på haha).
Bad dream, typ flera skott. Så äckligt det kändes.
Ska försöka fota lite finfina saker om jag hittar ens något fintfint i stan!
XOXO

Kommentarer
Postat av: a l i c i a

Trey songz har ju fått låten istället :( chris version är så mycket bättre även om den inte var helt klar..

2009-02-18 @ 18:43:19
URL: http://www.sugarhoneyicetea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0