Answers



Svar på frågorna:

Vart är du född nånstans, iran eller sverige :)
Jag är född i Sverige :)

vad lever du för? asså vad tycker du är viktigaste här i livet?
Jag lever för min familj, dem betyder allt i mitt liv.
Sen mina absolut närmsta vänner.

Har du alltid bott i malmö?
Nope, jag är född i Falun (dalarna) - haha!
Men flyttade till Malmö när jag var 7.


Är du och bobby tillsammans?

Nej 

Hur skulle du beskriva dig själv haha... typ blyg.. utåtriktad..osv.? 
Hmm.. Jag är en ganska svår person.
Jag kan vara blyg kanske i början, sen smälter det typ.
Det är inte många som får se min riktiga sida..
Men jag är alltid trevlig mot dem som är trevliga mot mig :)

Vad jobbar dina föräldrar som? 
Det får du fråga dem ;P
Tror ej dom faktiskt vill att jag skriver det här..

Har du kille? 
Nopie

Är du oskuld?
Förstår ej varför det är så intressant..
Det är inget jag delar med mig.

Brukar du åka til iran, vars i iran isåfall?:)
Ja, typ vartannat år :), Tehran (huvudstaden)

Har du någon gång färgat eller slingat håret, och i så fall, vilken färg?
Ja jag har både slingat och färgat.
Slingorna var typ ljusare brun än vad min hårfärg var (mörkbrunt).
Och färgat svart (nu)
Min riktiga färg är mörkmörk brun

hej alltså lite dum fråga kanske..
men jag har aldrig haft sex i mitt liv och jag tror jag träffat
den rätta vi har varit tillsammans nu i snart ett år och han har
aldrig tvingat mig till sex då! är det inte lite konstigt nog..
för alla killar brukar vara så.. jag undrar älskar han mig?
eller har han någon annan bakom min rygg?.
och hur känns det att ha sex för första gången?
 
Orka att man ställer samma fråga igen. Oseriös? 
Svaret finns ändå många inlägg ner.

Vad är det mellan dig och Bobby* egentligen?
Haha vi är inte tillsammans iallafall =P..

Var har du köpt dina svarta skinnhandskar? mkt fina!
Dem är från Esprit =)

Kan du inte berätta lite om ditt kärleks liv det finns ej något om det eller berätta lite..:D
Jag har valt att inte vara personlig i min blogg även om det är svårt ibland.
(kanske om jag blir jättelyckligt kär då jag kanske skriver något)
Men jag har ingen kärlek just nu iallfall.. it sucks! hihi :(

berätta lite om ditt kärleks liv har du haft pojkvän npgongång hur
var det mellan er hur länge var ni tillsammans.. hur äe du som människa blyg?, öppen.. osv

Jag har haft en pojkvän vilket var 2,5 år sedan typ.
Det var inget bra förhållande direkt, så det ledde till att vi gjorde slut =)..
Vi var tillsammans i 2 månader hehe.. Det funka inte.
Andra frågan har jag svarat längre upp.

VEM TYCKER DU ÄR SNYGGAST I MALMÖ (kille) hihihi
Haha varför frågar du mig en fråga när du redan vet svaret Caroline, min bästa vän? Nörd.

Några tips om hur man går upp i vikt?
Du har kommit rätt! haha..
Du ska äta mycket.
Men att äta Mcdonalds varje dag gör dig inte tjock, det gör dig sjuk.
Nyttig "snabbmat" om du förstår vad jag menar.
Ät efterrätt om du orkar efter din mat.. hmm 
Äe, jag vet inte direkt.. 
Jag går upp jättejättelätt!


Vilken skola går du på och trivs du?
Kunskapsgymnasiet Malmö.
Ja jag trivs, men det är alltid något som är snett där =p..

Hur ofta shoppar du?
För ofta. Har inte ett svar direkt..
Men jag har blivit duktig nu och minskat.
Ett år sedan var det typ varje dag jag kom hem med något.
Nu köper jag det jag vet jag alltid kommer ha på mig
och det som jag blir kär i vid första ögonkastet (haha)..

Vilket är ditt favorit plagg?

Min vitguldiga adidas jacket. Så jävla mysig och snygg!
Sönderanvänd typ..

Plattar du aldrig håret?
Nope, jag har lärt mig att älska mitt hår nu.
För 2 år sedan plattade jag mitt hår exakt varje dag.

Vad använder du för mascara? 
Masterpiece Maxfactor

Vad använer du för foundation?
Använder ID

Vad har du för betyg i skolan?
Jag har aldrig gillat att plugga.
Mina betyg är inte dem bästa.. 
Nu fick jag ångest :)..

Har du playahead?
Jag tror jag har, men jag är aldrig inne för jag fattar inget och tycker sidan är tråkig.
(Och jag kommer ej ihåg användarnamnet :( haha)


Känner du fatima eller vad hon heter.. hon som "kallas" misssfatty haha,
 eller hon heter iaf så på nattstad?

Hahah sååå skum fråga..
Ja, men umgås inte.

Vilken är din favoritpose? 
Jag älskar att posa, men hmmm när jag "leker" seriös vilket är så jävla svårt!
Så jag blir glad när jag får till det haha..
(För jag ler oftast)
Och ena ögat stängt och ena öppet med pussmunnen.. 

Hur många bilder har du på dig själv? 
Haha jag har ej räknat... Men jättemånga :)

Vilken mobil har du?
Sony ericsson w595

Vart i malmö bor du? 
Vid höja

Bor du i villa? 
Jupp

Vad tycker du om rosengård?
Inget emot Rosengård, Dem som bor där trivs ju där jättemycket :)..
Tycker att Sverige gör rosengård till värsta gangsterstället.
Förstorar upp det för mycket och får rosengård att ses som Sveriges sämsta ställe.
Men är aldrig där förutom om jag ska handla på City gross eller något.

Hoppas ni blev nöjda med svaren! :)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vad ska du hitta på med idag då? :)



Kram

/LM

2009-02-09 @ 06:55:11
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: ida

bra svar=)

2009-02-09 @ 07:43:19
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Parisah

haha jag e också född i falun

2009-02-11 @ 13:35:50
URL: http://parisahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0