Skum?



Hej nördisar!
Ska dela med mig en störd sak.
Jag sover med mobilen bredvid mig (inte bra),
och typ varje timme automatiskt I SÖMNEN
checkar jag min mobil för att se om jag fått sms eller missat samtal.
För jag har några överdrivna nattvänner haha.
Och inatt checka jag min mobil så ser jag att jag skrivit ett sms där det stod "Skridskor?".
Men jag hade inte skickat det.
WTF!? Scary shit. Men nu undrar ni varför det just stod skridskor.
Det är bara för att vi ska åka skridskor på måndag :)! haha..

Vet ni när jag somna? Halv 7!
Pratade i telefon i exakt 3 timmar till halv 7...
Så jag vaknade klockan 3.
Ångest höhö..

Kommentarer
Postat av: Mona

AHAHAH har hänt mig med exakt men jag skrev nått annat

2009-02-22 @ 16:04:38
Postat av: tannaz

de är lugnt, =)

TACK, nee min mami gör dom åt mig hehe :D

2009-02-22 @ 16:26:55
URL: http://tannaaz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken underbart hår du har :)

2009-02-22 @ 19:39:10
URL: http://eeeileme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0