Hi hater, u see me? BYE HATER!



Det är så sjukt komiskt.
Folk klagar, anonymt.
Men ändå följer min blogg, men vågar inte erkänna.
HA HA HA HA HA HA HA in ya face.
Jämför inte mig med någon.
Detta är min blogg och min stil okej?
Och ni haters som kommenterar anonymt (för ni är så jävla fega)
snälla, lär mig inte om stil.
Jag e jag, du e du.
Jag bryr mig verkligen inte om vad ni tycker.
Försöker ni verkligen få mig att ändra åsikt om min stil och saker och ting som jag tycker är snyggt?
Då är ni förfan heeelt ute och cyklar? hahah
Ni höjer bara mitt självförtroende så jag nästan spricker!
Så om ni inte vill att jag ska få högre självförtroende och ett GOTT skratt så skippa det.
För det ni gör är så sjukt onödigt haha..

Till "miss" - min älskade vän förklarade mycket bra svar
till dig i samma kommentarsinlägg!
(Mona)
YA DIG!?


Don't confuse hate with jealousy

Ni som gillar mig (min blogg), ni är bäst. Seriöst.
Ni är normala människor och inga haters.
Diggar er!


Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Never mind what haters say ignore til they fade away :)

Det är derass vardagliga sysselsättning att besöka din blogg annars hade de inte haft något att kommentera om dem inte hade läst allt du skriver eftersom det är så intressant. Din blogg är riktigt bra best wishes!

2009-02-05 @ 23:07:56
Postat av: Ceylanceylanceylan

Du behöver inte överdriva med att du nästan spricker, det är mer för du e fet.. NAAA just kidding, du e världens näst snyggaste .. vi vet alla vem som är nr 1.. men whatever, dom älskar dig och ditt liv. varje gång dom sätter sig vid en data e de din blogg dom tittar på först, sen sitter dom där och är avundsjuka. de vet vi alla, de vet dom själva. ta er i röven :) tihi

2009-02-05 @ 23:11:33
Postat av: carrrobaaaaaaaarro

mannen skit i vad alla säger mannen, annars du vet jag kommer kura aalla dom pussys mannen, mannen säg bara tid o plats sen kingen carro kommer flygande

2009-02-05 @ 23:27:57
Postat av: Jackeline Perez

diggar dig med :) kram

2009-02-06 @ 00:44:12
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag gillar din blogg =)

2009-02-06 @ 09:29:01
URL: http://pernillaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0