Väck inte mig!



Ush vaknade av en härlig dröm.
Drömde att jag hängde med Chris Brown efter hans konsert, vi käka och
sen skulle jag få träffa hans mamma. Helt excited!
Satt och snoka i hans mobil en massa och smygfotade honom när
han körde då han blev lite småirriterad hihi.
Plötsligt väcks jag av att det plingar på dörren.
Dear lord, snälla NEJ!?
Sjuk ligger jag där och vägrar öppna dörren.
Människan står kvar, si sådär i kanske 2 min och plingar.
Chewie skäller som en galning.
Ah nu vet jag vem det är, Nadia!
Min kusin som är 6-7 år som springer hem till oss
varje dag efter skolan och vill leka me vovven.
Jag vägrade fortfarande att öppna, jag var för trött.
Där stod hon och plingade i kanske 35 minuter.
No joking alltså.

O juste, nej jag är fortfarande sjuk.

Kommentarer
Postat av: manar

dream crasher

2009-04-15 @ 17:51:04
Postat av: manar

dream crasher

2009-04-15 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0