thoughts.



Efter att ha läst Kenza's inlägg höll jag med henne till 100%.
Är det inte så att man ska ha självförtroende?
Att man ska vara nöjd med sig själv och även kunna uttrycka det för andra?
Varför stör ni er så mycket?
"Du tror dig för mycket"
Om jag gör det, varför stör du dig. Vad har du med det att göra?
Folk verkar tycka det är irriterande att man är nöjd med sig själv.
Jag ger alltid tjejer komplimanger.
Om jag har något emot någon tjej kan jag fortfarande
tycka att tjejen ser bra ut.

Det handlar om avundsjuka.
Därför tar jag all negativt som positivt.

Sen att jag ibland överdriver i mina inlägg
med att jag är snyggast i hela världen osv.
Det är ironi som vissa av er inte förstår.
För att irritera er ännu mer!

Never confuse hate with jealousy.

Kommentarer
Postat av: Leyla

Så himla bra sagt! Du har helt rätt, hat och avundsjuka är helt olika saker. Hat är något man känner på grund av att personen man hatar har en negativ egenskap, avundsjuka känner man när personen har en positiv egenskap man själv vill ha. Helt rätt! :D

2009-04-15 @ 22:32:46
URL: http://partyonthemoon.devote.se
Postat av: Lilly

Bra sagt Tannaz !! Håller absolut med ! :D

2009-04-15 @ 23:34:56
Postat av: Anonym

Varifrån har du köpt din tröja på bilden och hur länge sen var det?

2009-04-17 @ 23:54:06
Postat av: Tannaz

Veromoda, något år sedan

2009-04-18 @ 03:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0