Flame Thrower

´
På bilden ser ni F, mannen i mitt liv! (hehe)
Låter lite psyko, men har känt honom i 10 år.
Vänskap med andra ord, vänskap!
Alla har väl en sån i sitt liv.
Eller?

Somnade i telefonen igår, mysigt.
Men blev väckt av att hen (= då jag väljer att inte säga könet) 
pratade i sömnen.
Läskigt men var för trött för att reagera eller ens lyssna.

Mamma överraska mig med Marabou schweizernöt.
Skulle precis börja njuta, men nehe, ska följa med C o sola.
Jag har slutat med det, är så sjukt rädd för cancer.

XOXO


Kommentarer
Postat av: ceylan

men endå så sola du din mes ! huhu

2009-04-21 @ 00:26:27
Postat av: Tannaz

Fan aså!!:(

2009-04-21 @ 00:37:54
Postat av: Steph

Du får cancer om du överdriver med ditt solande. Om man solar hela tiden och länge. Men sola lagom ! Så ska det inte vara så farligt, dessutom ju mörkare man är desto mer "immun" är du mot hudcancer via solning. Det hade varit en annan sak om du har varit rödhårig, för då brukar man oftast vara rätt så vit i hyn och jätte känslig mot solen. Dem måste unvika o sola helst. Men som sagt, lagom av allting skadar aldrig. Det är när folk överdriver som saker händer.

2009-04-21 @ 19:11:16
Postat av: Jasmin - Modeblogg

alltid:)

allt bra?

2009-04-23 @ 20:35:21
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni har likadana näsor HAHAHA!

2009-04-24 @ 16:13:05
Postat av: Tannaz

vilken humor människa! " HAHA HA HA " :). Dåligt anonym mycket dåligt.

2009-04-24 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0