Hellow!



Hej sötnosar. Seg skoldag, Filosofi och Filmkunskap
Någon finsk film på filmkunskapen, den va väl OK. Allt lät som titte tutte fidilitte pussedutte blabla haha, skratta jävligt mycket iallafall. Innan filmkunskapen gick jag och A en runda i stan och hon kämpade med att lämna tillbaks sina knästrumpor och hon fick sin vilja till slut. Mycket bra gjort av oss hihi.
Sen såg jag denna uberfina tröjan, jag tvinga mig själv att lägga tillbaks den så gick jag ut från butiken. Kände lite smått ångest men vad fan jag börjar bli duktig. På väg hem från skolan när vi åkte förbi stan tryckte jag på stoppknappen i bussen, hoppa av, sprang in och köpte den. Så duktig jag är?
Men jag älskar den!
Ursäkta dem fina paintcirklarna på brösten, jag orkade inte hitta ett linne att ha under så det fick bli så :)

Kommentarer
Postat av: Dzenita

iii likeeeeee

2008-09-12 @ 18:03:34
URL: http://dzena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0