Cherry


(foto:jag)

Tydligen är Coca Cola Cherry något svenskarna vill ha i butikerna, fastän dom finns i några utvalda affärer då man ska gå till varorna som kommer från andra länder. I Malmö iallafall?
Det finns till och med en butik som endast har varor från USA. Men nu vet jag iallafall inte
Första gången jag såg att det ens fanns Coca Cherry var när jag var i USA i sommras.. Jag smakade det, hmm.. jag föredrar vanlig cola.. Men den var helt OK. Godare än Vanilla iallafall.
Så ja, varför inte ha dem "offentligt"?
Klicka

Kommentarer
Postat av: Josefine

nääää vanilla is the shit :D

2008-10-21 @ 22:16:22
Postat av: Miranda

de är inget nytt? fanns cherrycoke innan

2008-10-26 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0