A Millie

Ouch, dem skorna var föööööööööööööööör äckliiiiiigt snyyggt sexiga. Och med dom Leggingsen (som var något nytt?) blev det trippelt så snyggare, give me? Fast jag tror inte det är så enkelt att gå i dem? Man står ju nästan på tår.

Har typ levt på hamburgare dem senaste dagarna, supergott ju.
Aja, väntar på C, vi ska plugga loss ikväll och dricka min favo varm choklad, made by me :) Ni vet, beroende?
Det är en dålig sak, vad är ni beroende av?
 Jag är beroende av många grejer..


"needy's"
Musik
Chris Brown (måste höra honom typ jävligt ofta)
Min hund
Min familj
Min mobil(!!!)
Coca Cola
Nära&Kära
Datorn
Shopping (har skärpt mig lite)
Skor(!!!)
Skönhetsprodukter
Girltalk
Kamera (haha)
Mina Linser & Glasögon.
Tops
Tvn
Min underbara säng
Parfymer
Youtube
Internet (daah!)

ää Orkar inte komma på mer, vad är ni beroende av?

XOXO




Kommentarer
Postat av: En söt Mona

ncncn , olagligt snygga

2008-11-22 @ 15:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0