några dagar kvar..

Jag orkar seriöst inte mer med skolan. Fastän vi har varit lediga i flera dagar nu så orkar jag inte med TANKEN av att jag har arbeten att göra. Jag hatar det, jag orkar inte, lämna mig ifred skolskitgrejer.
Just nu vill jag bara leva mitt liv, alltså jag kräver sommarlov nu! Tro mig, plugg kommer ske även under mitt somriga lov! Dumma Tannaz, men jag får skylla mig själv.
Jag har gett upp, jag orkar inte mer.. Snart är det slut..

Kom iallafall precis hem från Stan. Som sagt hämta F mig och vi åkte till  Burger King, Gott. Sedan körde han mig till Mazetti där jag hade möte med 2 män som ska öppna en "kultur-fritids-liknande-gård" för ungdomar 13-17 år.
Det tog 2 timmar, död var jag efter första timmen. Men trevligt iallafall. Vi fick prata om en massa olika saker, vad som behövs, hur de ska vara och en massa andra åsikter och värsta debatter haha..

Imorgon är det fredag (Woho vem är lycklig om inte jag?!) Och jag har ingen aning än vad jag ska hitta på.. Kan något dyka upp typ nu? Tack..

image262
Jag saknar URIX Sååååååå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0