Förlåt..

Som ni märkt så tog jag en liten mini paus från bloggen. Haft för mycket i tankarna den senaste tiden. Då menar jag inte inom skolan utan om allting. Haft svårt att koncentrera mig på liksom en endaste sak utan det bara flyter runt i mitt huvud. Är samtidigt i chocktillstånd men har lugnat mig. Jag klarar mig alltid. Det blev ju inte som jag & personen ville, men jag klarar mig alltid som sagt. Min svaga sida syns aldrig, är bra på att hålla mig.
Skit i det nu..
Igår hade jag Nationella Prov i Engelska B och det var faktiskt bland de svåraste jag har gjort när det gäller Nationella. Jag förstod ingenting på hörövningen, jo alltså klart jag förstod, jag är smart och kan liksom flytande engelska men det var svårt att koncentrera sig samtidigt med borrljuden utifrån och allt de andra. Plus tyckte dem prata lite otydligt och lite komplicerat. Chansade ganska mycket. Det skriftliga var ju bara sjukt, jag svarade på alla men det fanns ord jag ALDRIG hört talas om i mitt liv. Sjukt men sant. Komiskt också för den delen.

Ikväll vet jag inte vad som händer,har några alternativ men vet ändå inte

Ska förbättra min uppdatering som förut :) Ska försöka
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0