Fest

Igår, eller rättare sagt iförrigår eftersom klockan är halv 2 nu (ångest) fyllde Caroline 18 år, den efterlängtade åldern! Att vara 17 är så onödigt tycker vi, tycker inte ni? Eller ja, man ska ju leva sitt liv och inte klaga..
Iallafall, jag åt ingenting hemma för att jag ville äta en massa mat där. När jag väl kom dit jättehungrig så var det smörgåstårta, något alla ni älskar kan jag tänka mig. Men jaaaag kan inte äta det, har faktiskt aldrig i hela mitt liv ens smakat det! Det är något jag tycker är så sjukt, tårta ska vara sött och bara tanken på att det är tårta fast smaken är mat så blir det helt förvirrande. Okej ni tänker nu vilket psyko jag är men jag ska en vacker dag smaka det, isåfall i rostbiff och iiiiinte räkor, för det har nt jag ätit på kanske 14 år. Jag älskade räkor när jag var jättejätte liten. Men när jag väl fick reda på vad räkor egentligen var för något och hur det såg ut åt jag aldrig mer det.
Jag är väldigt känslig för havsmat även fisk (som är det enda från havet som jag äter)..

Okej återigen till festsnacket :P.. Det var sjukt mysigt med Carros nära & kära och hennes släktingar som var jättesnälla. Nu är hon 18, och jag är minstingen och det är jobbigt.. Sjukt kul, kärlek till Cajo!

Här kommer lite bilder :)

Bday-Pig!
image244



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0