drömmar

Jag vet inte vad det är för fel på mig nuförtiden.. Jag har haft så sjuka idiotiska drömmar. Det skrämmer mig. Jätteskumt.. Idag drömde jag t ex att jag var på ett jättefint ställe med ett vackert hav framför mig, det fanns musik och massa folk. Men jag och någon vän bestämde oss att sätta oss på bryggan precis utanför och kolla ut mot havet och bara prata skit. Helt plötsligt fick jag syn på ett flygplan då min kompis pekade på den och skrek "Kolla den åker in mot vattnet!!!" fast inte så skrämd, typ lite så halv vanligt. Och som ni vet är jag jättejättejjääättee flygrädd. Så jag bara kollade på den när den åkte ner mot havet. Den var inte så långt bort men jag tänkte om den sprängs så dör vi. Men jag hade ju ingen aning om den skulle sprängas så därför blev jag inte så rädd.
Den åkte in i vattnet med stor kraft och man såg bara "gumpen" av flygplanet som var ovanför vattnet. Vattnet plaskade när den träffade och vattnet kom till och med på mig. Den sprängdes inte iallafall. Halvt rädd satt jag och stirrade på flygplanet och undrade vad som skulle hända nu? Plötsligt, jag vet inte hur men jag såg innuti flygplanet och såg en massa döda människor. (jag vet inte hur dom hade dött? För det var inte vatten i flyget än?). Sen fick jag syn på mina 2 vänner Angelica & Ceylan i flygplanet, dom levde. Dom såg mig och hoppade in i vattnet. Det fanns även några andra som var i vattnet levande.
Sedan vaknade jag..
Tycker det är sjukt, jag har haft så skumma dagar den senaste veckan.. Ska fråga någon som kan drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0