What goes around comes around.

Vad händer med världen?
Speciellt i Malmö, eftersom jag bor här. Alla som pratar skit om alla blir vänner efter en dag?
Trots allt ni säger och varnar till och med så ser man er nästa dag med personen.
Jag står alltid för det jag säger, jag är alltid så sjukt ärlig så det nästan kan bli negativt till och med.
Ni vet inte vad ni vill, ni ändrar meningar hela tiden, vet inte själva vad ni säger. Just ni är så jävla dåliga.
85% av er "vänner" är såhär. Jag behöver inte er i mitt liv. Jag mår så mycket bättre utan er.
Att det ska vara så svårt att kunna ha tillit till sin vän, att man ens ska kunna tveka?
Att umgås med någon bara för att personen är rolig och inget annat, är det en vän? Det är just detta alla gör idag.
Tror ni jag är dum? Tror ni att  jag inte förstår vad ni håller på med?
Detta är inte ens bara om vänskap inom Malmö. Liknande grejer händer överallt.
What goes around comes around.


Har inte shoppat på länge, försöker hålla mig undan från det, (och det är såå jobbigttt!!!!!) eftersom jag sparar till resan då jag ska shoppa där istället.



Jag vill och ska se honom igen. Det ska hända minst en gång till. Chris Brown .image43

Kommentarer
Postat av: lina

jag hatar dig för att du faktiskt var där!!

2008-03-15 @ 19:38:06
URL: http://tjjugge.blogg.se
Postat av: Anonym

Du e för fin för att tänka på alla andra

2008-03-17 @ 13:00:36
Postat av: Hypnootiq

aw tack så mycket anonym, det värmer som fan!
Och till Lina, i love u 2 mohaha!

2008-03-17 @ 22:44:10
URL: http://hypnootiq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0