Våfflor

Mina ögon stängs när som helst och linserna irriterar mig såå mycket och gör mig ännu tröttare än vad jag redan är. Men somnar jag så kommer jag vakna så sent, och sova bort hela kvällen? Frågan är vad jag ska göra ikväll.
Tips på något kul man kan göra i Malmö? Man har ju nästan försökt med det mesta man kan göra.

När jag kom hem från skolan gjorde jag världens godaste våfflor :) wioo


image92

Dock inte dem som är på bilden :) Det är ju därför google finns höhö! :P

Spränger snart mina högtalare med alla Chris Brown låtar.. Jag är gaaleeen.
Min mamma har hittat min blogg och har börjat läsa den, duktig mamma.
Hon vill även att jag ska nämna henne här haha!
Jag älskar min mamma otroligt mycket, hon är min mamma & min bästa vän.

image94


Nej nu ska jag fortsätta klura ut vad jag kan göra ikväll med tjejerna (?).

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: laijna

gott med våfflor :D

2008-03-29 @ 10:07:25
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0