Stressad & Glad!:)

Hej! Hur mår niii?
Själv är jag dödsstressad, jag vet inte var jag ska börja..
Eller ja jag har iallafall kommit halvvägs, men jag är som ett frågetecken.
Tagit ledig från skolan idag för att vara förberedd till konserten ikväll.
Tog en varm dusch nyss, sminkat mig halvt.. Jag måste få i mig något så jag inte får ont i magen,
men jag har ingen aptit just nu.
Har höjt musiken med värsta basen haha och springer runt som en idiot här i huset.
Ja, egentligen borde jag inte ens skriva blogg men skitsamma gör det ändå haha tror jag redan är före än annamary & silvana inom fixning!
Jag måste gå nu och fortsätta allting och planera ännu mer!
Ha det braaaa wish meee lucckkkk...

Ah detta kommer jag få se om några timmar!!!!!!!!!!!!!!!!! :) wie
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0