i skolan utan mus..haha(?)

Hej gott folk!

Sitter i skolan just nu med Angelica och småskrattar lite..
Det är nämligen så att vi har fullt med datorer i vår skola, MEN..ja det finns ett men.. vissa idiotelever (ja ni är idioter) snor mössen, och då får Vi snälla elever ingenting kvar. Egoister..Japp..
Så vår kära skola har kommit på en dålig regel att man ska ge 100kr som man lämnar in, sedan får man en mus som man ska ha tills man slutar skolan, och sluta skolan menar dom när vi slutar skolan helt och hållet. Jag vill inte ha en mus i min väska i 1,5 år? Hade ni orkat?..
Så nu har jag och Angie kommit igång med att komma in på internet med tangenterna..det är inte lätt ska jag säga er haha.. Men vi börjar komma igång. Det är faktiskt lite kul..Jag önskar ni kunde se Angie så inne hon är i att försöka komma in på olika sidor och försöka med nya saker som hon sedan klarar av.
Detta suger..

Har rast i nästan 3 timmar så det är därför vi sitter och gör detta..Booooriiiinggg..

Jag kunde inte sova inatt alls..så sjukt jobbigt.. Jag bara låg och ja halvsov och tänkte lite då och då..
Vid 3 tiden mitt i natten kom Chewie rusandes och hoppa upp, bebissss..
Men han sover hellre hos mamma än mig så han gick ifrån efter 5 minuter.

Aja..ska fortsätta med att lära mig att vara på datorn med tangenterna haha.
"haha jag är helt van nu!!" Sa Angie till mig nyss..haha

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0