Fejk?

Tjaaaaa..
Har huvudvärk, ska ta en alvedon snart!
Wio, övermorgon är det it it it it! Chris brown! Yeah!
Det ska bli världens bästa dag, och det är med Annamary & Silvana!
Fast det jag oroar mig mycket för (annamary skrattade ihjäl dig) hur jag ska gå på toaletten? Jag lovar, jag kommer bli sååå kissenödig haha. En nervös Tannaz  = bita ihjäl på sina naglar & Bli kissig varje sekund.
Ska ta med mig passa papper indeed! hahah gud jag är dum..

just nu tänker jag på hur många tjejer det finns som är så jävla fejkade! Att ni gör om era bilder till ett helt annat utseende? Så lågt, så skämmigt. Brist på självförtroende? Ni fejkar ert självförtroende, så lågt!
Det är hur normalt som helst att ha komplex för något, men lär er att leva med det för det har jag gjort.
Ni som kampar i photoshop osv, hur tänker ni när ni träffar folk? Ni liknar ju inte ens på bilden och in real life.
En sak är säker, ni fattar noll om beauty.

 

Ingen kan förstå hur sjukt extremt idiotiskt mycket jag längtar till sommaren, Sommarlovet!
Rensa ut allting ifrån min snart sprängda hjärna och bara leva mitt liv utan massa tjat och jobbiga människor. Längtar till resan, Los Angeles. Träffa helt nya ansikten jag aldrig sett förut, helt nya syner, allt kommer bli så nytt. Som att födas på nytt (hahaha, lät så töntigt)..
Haha jag och Helena satt en hel kväll genom msn och försökte klura ut ur USA egentligen fungerar (?),
så jävla komplicerat vi fattade 0 (eller jag iallafall).
Jag orkar inte med tusentals konflikter som just nu, jag är så arg att jag inte ens orkar reda ut saker o ting, bara åka bort i cirka 26 dagar oh! Finns inget bättre.
Om du varit där skriv gärna hur det är där!
Någon som jag kommer sakna så sjukt mycket som jag kommer må dåligt av medan jag är där är Chewie, min älskade vovve som betyder så mycket för mig, hade gjort allt för honom!

Väntar fortfarande på att mina örhängen (ja MINA!) ska komma in igen, dem har varit slut rätt länge nu sjukt jobbigt!
Oh jag har börjat älska färgen schock rosa (alltid älskar rosa). Det är såå snyggt.
Det är så jobbigt halva malmö stad har köpt skorna som jag velat ha, vad fan ska jag göra nu?

Läste carolina gynnings krönika idag i tidningen SE, hon har oftast vettiga grejer att prata om.
Hon skrev att hon har börjat äta smått o smått varje dag då hon gått ner mycket.
"jag har aldrig varit såhär smal som nu".  Ta inte fel, hon menar inte att vi ska följa det utan hon prata om hälsa osv.
Men jag är så dålig på sånt, jag kan knappt styra mig själv över mina dåliga vanor!
Jag behöver verkligen hjälp! haha




image28
Älska halsbandet!
Finns att köpa på http://www.cocoo.se/

Kommentarer
Postat av: negisa

sötaste halsbandet. men ena foten har lossnat på min:(:( dom bambo örhängena - som agnes har i reklamen- jag har ett par silvriga oanvända som jag inte vill ha...:)

2008-03-12 @ 01:21:55
Postat av: Hypnootiq

negiiisaaaa e det exakt dom? jag vill ha dom jättemkt:( i både silver o guld?

2008-03-12 @ 14:58:41
URL: http://hypnootiq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0