Chris Brown Live!

Hejjjjjj!

Igår var mitt livs bästa dag!
Något jag längtat så mycket efter, chris brown, jag, mina ögon, se honom, live!
Jag älskade varenda sekund! Ångrar INGET och allt var så jävla värt!
Kan berätta litte mer detaljerat hur dagen var.

Tog ledigt från skolan, vaknade klockan 08.00 hur pigg som helst (är aldrig pigg det är jävligt svårt att väcka mig på morgonar). Fixade allting o.s.v sedan tog jag bussen där Annamary gick på och åkte mot Centralen åt frukost och väntade på Silvana. Vi missade tåget så vi fick vänta inte så länga på nästa.
När vi kommer fram gick vi mot hotellet där Chris Brown var, fast vi var faktiskt medvetna om att vi inte hade fått se honom, vi gick dit eftersom Annamary jobbar där och skulle hälsa på sin mamma och vi skulle också få reda på exakt var KH Hall låg eftersom det inte ligger inne i stan.
Det regnade jättemycket och våra skor var helt blöta så vi gick in på ett "Café" med världens sämsta service. Hur kan Köpenhamn anställa någon som inte ens kan sitt jobb?
Vi "sjöng" lite karaoke, vi skratta mycket ska jag säga er haha.


Vid 14.20 försökte vi hitta en taxi eftersom vi inte våga chansa med buss då vi kanske missar busshållsplatsen eller något. Vi hitta iallafall en taxi, och han var ett äckel! Försökte väldigt mycket på Annamary eftersom hon satt fram. Jag och Silvana satt bak och fattade ingenting. Annamary förstår iallafall lite danska medan jag och Silvana har lite svårt för att förstå. Tydligen hade han sagt massa skit till henne, hon ville ut ifrån taxin så fort som möjligt. När vi var framme och betalat tutade han då Annamary gick tillbaks för det såg ut som om han ville visa något som hon hade glömt, då han sa något äckligt till henne som äcklade henne så sjukt mycket.
Iallfall, vi kom fram innan 15.00 och det var insläpp 19.00 och vi ville såklart vara först :).
Vi tog med oss filt för att inte frysa om gumparna och inte få ont i benen av att stå.
Vi hade också med oss tidningar MEN inget ätbart och vi hade inte ätit något på timmar bara vår frukost som var vid 11 tiden. Vid 16.00 börja allt folk komma då 17.00 tiden var det ganska mycket folk.
Idag är jag för åldersgräns på konserten, innan var jag emot! Haha alltså det var kaos med många småbarn och idioter som puttades och trängde sig. Det hade inte spelat någon roll vilken tid vi hade kommit ens för att ställa oss i kön eftersom alla egoistiska idioter trängde sig.
Hade jag trillat vilket jag var nära på att jag blivit nertrampad till döds!
Kl 18.40 tiden öppnade dom en dörr som var vid oss (egentligen skulle en annan dörr längre fram öppnas?) då alla prega in sig och ville springa in, folk mosades och vi kunde knappt andas. Det stod till och med en tjej precis där dörren öppnades hon pressades ihjäl hon grät jättemycket, tyckte så synd om henne men kunde inte göra något åt saken eftersom alla bara puttade mig innåt. Kom iallafall in och sprang längst fram. Med massa bråk med danska tjejer som var 16- fick vi till sist panik eftersom vi inte kunde röra oss eller andas så vi flyttade bak, men inte alls mycket kanske 2-3 rader, så vi var fortfarande jättelångt fram.
20.00 kom förbandet ut som var Burhan G! Han är så grym, och han sjöng också min favoritlåt av honom, blev så glad :P.

Burhan G



När Burhan G var klar fick vi stå i 50 minuter tills Chris browns Dj o.s.v kom ut för att fixa allt. Chris browns Bror kom också ut :) wio!
21.00 kom han själv ut, alla skrek alla hoppa alla tog upp handen. Jag själv var i grov chocktillstånd jag bara stod still och kollade på hans ansikte. Nej tänkte jag.. Detta kan inte vara Chris brown. Min reaktion var helt sjuk, jag kan fortfarande inte inse att jag sett honom. Men såklart var det han, det var bara jag som var chockad som fan!
Då kom tårarna ifrån mig. Hans röst, exakt likadan som i hans låtar. Hans smile, hans rörelser & dans..allt!
Har inte tagit många foton av honom, passade mer på att filma allting för att se det igen, det som jag filmat.
Ska lägga in videorna på youtube snart, kommer skriva ner länkarna här senare.



När konserten var slut var vi så svimfärdiga att vi knappt kunde stå på våra ben.
Silvana hade varit kissig sen 4 tiden och klockan var 22.00 när konserten var slut, det var akut! haha.
Vi ville så gärna gå på afterparty men det fanns många anledningar till varför vi inte gick,
inga pengar, han hade säkert som alla andra kändis afterparty som är offentliga varit där i 5 min sen gått, vi var svimfärdiga(behövde få i oss mat genast), ont i hela kroppen mest benen, Silvana hade ej leg med sig.
Jag önskar jag var där men kunde verkligen inte.
Så vi tog bussen (vi chansa med bussen) och åkte mot ströget för att äta på Burger king för att orka hemåt iallafall.
Saken är att jag tvinga i mig all mat, jag hade absolut ingen aptit.
Fortfarande i chock satt vi och berätta för varandra allt om konserten och hans låt with you kom till och med medan vi åt, vilken känsla! Den har vi hört live!
Efter maten tog vi tåget hem så döda så hämta min mamma oss för vi hade nog somnat i bussen.

Köpte stor mys chris brown t-shirt efter konserten, väldigt dyr men värt priset, allt för honom!
Skriver in senare ikväll länkarna till videorna i youtube :)
Obeskrivlig dag, 13mars 2008 är minne för livet.

Kommentarer
Postat av: Moje

du är dumm

2008-03-25 @ 15:41:26
Postat av: Moje

men jag älskar did ändå

2008-03-25 @ 15:43:19
Postat av: Moje

dig menar jag sorry

2008-03-25 @ 15:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0