Godmorgon

lade oss 23.00 igar, jag var den forsta som somnade haha.. ah.. jag vaknade kl 6 forsokte somna igen, vaknade 8. Frivilligtttttttttttt!!!!!!!!!!!! Ar inte van kanske, eller sa vill jag bara ut. Alltsa det ar MINST 22plus har varje dag. Oftast 30 om inte mer. Men idag ar det molningt men jattevarmt. Jobbigt for innan vi kom har det varit dodsvarmt med sol. Men det kommer, det ar inte sa att det ar kallt. Bara solen som fattas som ar gomd. Vi har kollat runt pa konserter och tyvarr har Chris brown ingen konsert i narheten, Hatar det valdigt mycket jag som ville se honom igen.. Men jag hittade biljetter till lil wayne! Ohhhh sa vi kanske ska boka senare. fatta sa glad jag ar, allt ar typ perfekt.
Vi ska till gallerian nu tror jag, at nyss god frukost och en fet donut! Oh vad vi kommer bli feta har haha!
Kopt aven skor, kilkack, roda med vita prickar for cirka 7 dollar.. VIlket ar 35 kr!!! Dom vi bor hos, mamman har en skoffar typ sa jag dom ar jattesota. Ska ha pa mig dom nar vi ska ut om en stund.
Hallaaaaaaaaa kommentera, skriv vad ni gor jag vill faktiskt veta! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhhh s;;;tiiing :D

2008-06-27 @ 08:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0