Hejj

Idag har jag antligen fatt lite somn =)... igar vaknade vi 9 akte till hollywood och kollade pa stjarnorna osv. Alltsa gud sa forvanad jag blev over hur det sag ut dar. Det sag ut som turket? Helt vanligt, affarerna vad typ sanna dar turist butiker det alltid finns i typ turkiet och liknande lander. Haha. jag blev sa chockad att detta verkligen ar ett stalle dar alla kandisar ar.. typ.. Men vissa omraden var verkligen fint.. Vi parkerade i borjan dar stjarnorna startade och gick hela vagen ner.. Det finns saaa maanga stjarnor att vi inte hann se alla..vissa fortsatte in i omraden hmm... Bara jag sag jamie foxx, michael jackson, will smith och johnny depp var jag nojd.. och det gjorde jag =D YEAHH!!
Och vi gick aven dit dar deras handtryck och fottryck finns. WIll smitthhhh ohhhh, marilyn monrooeee, johhny deppp..will smiths fot ar jattteeestooor! hah..
Jaa.. hmm jag kopte riktigt coola converse =) .. och lite klader fran forever21  (favorit affaren) haha!
Snart ska vi till Chris basketmatch i ngn high school i think.. hoppas vi hinner nu haha for forra gangen kom vi forsent..
Puss pa er

Kommentarer
Postat av: Patricia

fan vad nice med L.A, jag vill också dit :D

vad kostade resan och så? :) heheh!

2008-07-30 @ 15:39:25
URL: http://klinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0