Running back to you

Hejsan! Har inte skrivit på länge, glömmer ju oftast..
Min jul var rätt så kul, fick mycket man inte hade tänkt på men som jag älskade!
Nyåren var obeskrivligt och oförglömligt haha att det kunde hända så mycket och själv så kom jag på ett nyårslöfte till mig själv som är den roligaste på länge som jag inte kan dela med mig här eftersom det inte var den riktige Tannaz som sa det haha så dum jag är! Vi får väl se hiih..

För några Timmar sen fyllde jag faktiskt år :) 17 år, minstingen! Åren går snabbt snabbt, om ett år är jag 18!
Dagen började segt och jag hade inte världens bästa humör. Men senare mot kvällen blev det mycket bättre :) Middag på Elysée med mamma, bror, brors flickvän och dzenita, åt fondue det var rätt så gott men inte värt det, fick min present den var söt :) en väst. Och en fris&Company väska av min moster, hur söt som helst.
Sedan gick vi till kirseberg hem till min bror och hans flickvän och spela ps3, mys.
Nu sitter jag här Med Dzenita nördar oss
Ska nog till stan imorgon och köpa skorna som jag velat ha ganska länge nu..
Skönt ett helt lov med dzenita exakt varje dag :)

Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0