Heejj

Vaknade kl 12, ganska tidigt för min del iallafall. Igår gjorde jag exakt ingenting eftersom jag sov till 9 och sen orkade jag inte hitta på något för jag var för trött. Men ikväll gör jag något iallafall mih :).
Catwoman kan jag säga, haha hoppas det blir lyckat!
Har velat bowla nu i flera veckor men ingen har haft tid eller av andra anledningar.
Jag tycker själv bowling är tråkigt men har saknat det lite.
Ska snart upp till mitt rum städa allt som ligger huller om buller.
Fixa musiken inför ikväll, vad jag ska ha på mig osv..


Tänk om alla hade fått en önskning, vad hade ni önskat?
Okey jag hade nog önskat fler önskningar! Men om inte det räknas med då?
Alla har nog tänkt den tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0