Yesman



Jumpsuit från Guess.

Så, nu är min fest över.
Inte hunnit blogga. Haft fullt upp..
Jag har många underbara vänner (De flesta som kom).
Tack för allting.
Det är vid sånna här lägen man vet vilka som är där och vilka som bara är idioter.
Dem som meddelar varför dom inte kan komma, uppskattar man.
Men dem som inte säger ett endaste skit är ju bara IT.
Men det var fullt hos mig och alla hade roligt.
Jag hade skit mycket och göra och detta är nog min tredje och sista fest ever!
Man hinner knappt njuta för det är så mycket att göra.
Men men :)
Bilder kommer senare, XOXO



Kommentarer
Postat av: Ajnaz

tack för allting tannaz !!!!

2009-01-11 @ 18:14:06
URL: http://ajnaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla, http://www.youtube.com/watch?v=KNEFa-ReBWk



HAHHAHA huuur fan hade du reagerat om du var hon :O? jag hade hoppat på honom fifann :O:O:O AHAH

2009-01-11 @ 18:56:19
Postat av: Tannaz

det är inte lönt att försöka skicka chris brown youtube, har redan sett allihop hehe:) .. och de med tjejen har jag sett med egna ögon på hans konsert :P

2009-01-11 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0