Sadness..



Smygtitt :)
Så ser jag iallafall ut nu, typ som vanligt? hehe


Glömde berätta att jag o mami var i bilen så såg vi en hund springa 
lös mitt på gatan där bilarna körde.
Jag och mamma är djurälskare, hundälskare(!!!) så vi tvärbromsa..
O jag skulle precis springa ut mitt på gatan för att se vad fan som händer,
för hunden sprang EXAKT där bilarna körde och var på väg mot den
stora korsningen där bilarna körde i full fart. Gud, jag börja panikgråta
och skrika så sprang hunden så tappa jag bort hunden!?
Den var typ halvstor vit med svarta fläckar?
Så vände vi snabbt med bilen och körde efter så var den borta..
Fyfan, har fortfarande ont i hjärtat efter det.

Nu kommer Ceylan.. got2go


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ditt hår sådär naturligt eller har du fixat det på något speciellt sätt? Sjukt fint iallafall

2009-04-12 @ 19:30:38
Postat av: tove

wow, tufft hår!

2009-04-12 @ 20:05:36
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Tannaz

Naturligt:). Men har såklart i produkter så det blir jämnare lockar

2009-04-12 @ 20:23:23
Postat av: Nathalie

Sv: Tack (:

Ooh, gud vilket vackert hår du har!

2009-04-12 @ 21:14:05
URL: http://nattttali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0