Hello

Förvånade? Jag hade bara lust att skriva och visa er att jag lever! Det finns så mycket att skriva här men jag har inte haft lust att vara ytlig de senaste månaderna. Har uppdaterat mest i en annan blogg. Men den får ni inte ha ha! ¨
Japp, hur mår ni? lever ni kanske? Era anonyma jävlar hihi. Okej jag vet några som följer min blogg, resten av er är säkert folk som läser i smyg och inte vågar stå för det.. haha fan vad jag är taskig.. Ne men ni är grymma:).

Vet ni? Dom misslyckade skorna som Rihanna hade på sig (i inlägget nedan) är de skor som hon har på sig i hennes underbara video Disturbia. Min grymma mamma kom på det när vi satt och kollade på videon. Min mamma börjar bli som mig, och jag älskar henne sååå!
Och vet ni, snart fyller jag år. Tyst, låt mig tro att det är snart. 4 månader, eller hur går det snabbt?
Okej tips tack, hur ska jag fira min 18 års dag? Tacksaaaaam för svar.
Man kan knappt göra något i dagens samhälle utan att något negativt händer.


Om ni bara visste hur mycket jag vill ha dessa skor! :(

oooh ja, jag ville inte vakna idag. Ush.. Jag drömde att jag var i Alanya med min kära vän Caroline. Vi satt vid poolen i hotellet med varsin drink i handen och skrattade ihjäl oss som vi alltid gör. Gud så skönt, det ska hända!

Kommentarer
Postat av: A.O

finns liknande på nelly för 400 :)

2009-02-10 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0