Seg uppdatering..

Ja bloggis.. Ibland blir det så att jag får så mycket inproppat i mitt huvud att jag inte kan blogga på några dagar. Så är det just nu. Jag vet inte hur jag känner. Jag vet inte vad jag ska göra. Förvirring. Jag hatar sånna här situationer då jag inte vet vad jag ska göra eller säga. Då jag har fått nog, men svagheten kommer sakta men säkert fram. Jag är stark men samtidigt är jag så sjukt svag. Jag är aldrig rädd för att säga vad jag tycker och känner. Varför skulle jag? Man kommer inte långt med att hålla sin käft för att man är rädd för svaret. Jag ångrar iallafall inget. För vi kom fram till det vi kom fram till iallafall. Jag är rädd för kärleken kan jag säga er. Visst, hur löjligt låter inte det? Men så är det. Jag är så sjukt rädd för att komma in i något jag ångrar eller att bli sårad. Jag hatar ångest känslan, jag hatar förvirring känslan.
Detta är iallafall inte likt mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0