Hej bloggis

Kom hem preciiiiis och satte mig direkt här (ja efter att ha klappat chewie i en kvart). Våren är här fast vinden måste bort! Jag fryser väldigt lätt till och med på somrarna i Sverige. Alla som kommer hem till oss klagar på värmen i vårt hus. Har nog vant mig vid värme.
Dagarna blir bara bättre och bättre och jag mår hur bra som helst. Jag mådde rätt så dåligt för ett tag sen och ville aldrig ut. Kanske vintern och mörkret som påverkade mig, men allt annat också.
C smsade mig nyss och frågade om vi ska till laserdoom någon dag, helt klart! Vet inte om Laserdoom finns i andra städer? (det måste det väl) men det är sjukt kul iallafall.
Dagens outfit slänger jag in om en stund.
Ska äta något nyttigt nu och kolla lite på tv, puss


Kommentarer
Postat av: Louise

Svar : tack tack :D men du har finare :)

2008-04-22 @ 15:30:12
URL: http://Ltheblackhead.blogg.se
Postat av: Ronja

sådär är det med mig med. det är hur varmt som helst i våran lägenhet så varje liten vindpust gör så man ryser. haha
ha en toppen kväll

2008-04-22 @ 19:35:14
URL: http://ronjabergqvist.blogg.se
Postat av: Caroline

Vi får sammlas och göra det nu någongång juu:)

2008-04-23 @ 01:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0