Äntligen..

Nu kan jag blogga igen, det var ju jobbigt :) haha..
Idag är det första april och jag blev halvt blåst (jag visste att det ínte var sant men ändå?) att Chris brown kommer komma till mobilia (köpcentrum i malmö) för att reklamera en mobil (så som Ne-Yo & Akon gjorde då jag såg dom) Men icke sa nicke, det var första april skämt. Jag gillar inte ens det för vissa skämtar om lite överdrivna saker som man inte borde skämta om. Har ni blivit blåsta idag kanske?

I fredes gjorde jag absolut ingenting, fastän jag ville. Jag blev nog bara arg för det var så tråkigt.. envis ja..
I förr förrigår var det överraskningsfest åt Batte hemma hos hennes pojkvän Poya. Lyckat säger jag bara, hon var i chocktillstånd jättelänge haha. Hon trodde att alla vi skulle på resturang o äta och fira där, men det blev inte så.
Kvällens outfit lägger jag in snart.

Igår kväll kollade jag på säg att du älskar mig och jag rekommenderar den starkt till dom som inte har sett den. Det är en riktigt hemsk film och visar verkligheten, hur det är idag. Sånt händer väldigt ofta och jag kan absolut inte tänka mig hur det är att vara i den situationen, jag får tårar i ögonen av bara tanken.

image95


Ledig igår som vanligt, ledig varje måndag och det är nog det skönaste :).. och skolan idag, en lektion sen hem (visst onödigt..)
Och nu sitter jag här, funderar på att vila lite. Har möte halv 5 om skolgalan, hoppas att jag har orket.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0