förstår mig inte på detta.

another daaay..
Var inte i skolan idag för min idiotmobil inte ringde fastän jag hade sattit på larmet? Det skrämde mig, så sjukanmälde mamma mig för jag hade lite ont i magen också.
Senare lagade jag lasagne, faktiskt bra för första gången, nästa gång kommer det bli mycket mycket godare hihi.
Kollade på cribs och insåg hur mobbade vi är här.

Är inte detta sant? Du kan ha umgåtts med en kompis sedan du var liten eller till och med för kanske 1 år sedan. Fast er kontakt minskade och ni slutade umgås men ni hälsade på varandra och pratade lite när ni sågs.
Men med tiden så "känner" ni inte varandra längre, när du kollar på henne/dem så leker hon/dem att hon/dem inte ser dig och undviker dig så mycket det går, ifall du går fram till hon/dem och säger hej kommer all fjäsk "HEEJ! jag såg inte dig hur mår du?" lite halviskalla och falska leénde och leker att dom bryr sig om hur du mår och samtidigt hur fjäsken trycks ut med tvång.
Fastän ni varit så tajta för inte mer än ett år sedan? Eller att ni till och med har varit barndomsvänner?
En kompis till mig sa "killar är inte som tjejer när det gäller sånt". Jag har också märkt det, killar hälsar på allt o alla till och med dem killar dom bara sagt något ord till,
det där kallas respekt och mogenhet.

Har fortfarande inte börjat på mitt arbete som skulle in igår, ääee :(

jag vill ha dom örhängena :( (tryck)



Kärlek & Respekt!

Kommentarer
Postat av: caroline

hmmm de e sant de med killar!!!

2007-12-14 @ 18:39:50
Postat av: letife

varför köper du dom bara inte?:)

2008-01-07 @ 02:47:01
URL: http://letife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0