ush, doktor!

Hej, hoppas ni mår jättebra.
Själv mår jag fortfarande likadant. Mamma väckte mig imorse och sa att hon ska boka tid hos doktorn nu och jag sa direkt till henne att jag vägrar ta blodprov! Frågan är vad örat har med blodprov att göra men när jag hade ont i magen tog dem blodprov, då jag bråkade med hon som skulle ta den i en kvart och hon kunde knappt göra det för att jag grät en massa. Efter att hon tagit det så svimmade jag.
Jag har fobi för det och jag klarar inte av det, så mamma ska säga till dom att jag inte tänker ta det om dom nu kommer säga att jag ska ta.
Alltså jag har varit instängd sen söndes, jag hatar det! Jag vill ut men jag kan inte :( ohhh.. snälla kan jag bli frisk!?

Kollar på Rachel Ray hon är bra men lite långtråkig, roligast just nu är Elle! Haha tycker inte ni det?
Det var skitkul när Victoria Beckham kom dit och hade tagit med sig en massa olika klackskor till Ellen så hon kunde prova eftersom som jaa..alla vet så är ju Ellen lesbisk och hon har liksom aldrig haft på sig klackskor. När hon tog på sig dom kunde hon knappt gå haha jag skratta sjukt mycket, fast gulligt av henne att försöka.

Tänkte lägga in en bild på mig och Chewbacca (Chewie, Chewchew, booster osv..), han har tusen smeknamn :)
Min bebis! Alla borde skaffa sig en vovve, det är det bästa man kan göra, eller ja så länge man klarar av en, och om man är snäll mot honom/hennne (jag säger inte den för att det är en hon eller han..)

image53

Bloggar senare, hoppas allt går bra nu hos doktorn :( jag är faktiskt rädd ush..
Puss!

Kommentarer
Postat av: lina

underbar bild

2008-03-19 @ 12:34:14
URL: http://tjjugge.blogg.se
Postat av: Patricia

Fin bild och en oerhört söt hund! :)

2008-03-19 @ 16:26:25
URL: http://wunderbart.webblogg.se
Postat av: amanda

vilket sött kort :)

2008-03-20 @ 23:05:31
URL: http://nogg.se/amandaahlen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0