Tea



Haha shit, jag bjuder på dessa foton.
Såhär ser jag ut nu. Trött och dricker te med tropisk frukt smak i mitt favoglas med sötnosen Ior på.
Ja WOW jag har glasögon, för er som inte vet.
Jag har jävligt dålig syn, ser jättedåligt från långt håll.
Men använder linser ute =)

En lektion idag, trots att jag började halv 11 var det så sjukt svårt att vakna.
Rättkunskap, ooops jag råkade somna på lektionen. Men mina öron lyssnade samtidigt.
Jag har haft träningsvärk i mina vader och lår i 2 dagar nu (sen konserten). Oh!
Men allt var ju såklart värt det.

Efter skolan gick jag och A runt i butikerna vi tänkt oss och frågade angående modevisningen.
Jag tror det kommer bli super.
Massor av överraskningar. Det kommer vara i början av mars.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: ivaladiva

Visst e de söta?! ^^



2009-01-28 @ 16:47:46
URL: http://ewak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0