Idioti

Hej sötnosar!
Sitter i skolan och har ont i magen:/..
Men men, jag började 08.20, ALDRIG börjat så tidigt i gymnasiet men men.

Okej, lyssna gott folk, inatt vid 1 tiden så ringde någon min mobil med dolt nummer.
Jag svarar vanligt och hör en okänd killröst fråga mig vad gör du?
Jag känner inte igen rösten och frågar vem det är.
Han säger sitt namn och vart han bor och ålder (88) och säger att han sett bilder på mig på facebook
och blev intresserad och fick mitt nr av en killkompis (som jag kände förut!).
Jag tyckte det lät konstigt eftersom killen han fick numret av inte har facebook?
Jag är kall som vanligt och pratar allmänt.
Han säger att han vill bjuda ut mig då mitt svar var att jag inte träffar främlingar?
Han börja prata om några folk jag kände förut.. och massa sådant onödigt.
Då kommer det sjuka, han frågar mig om han får fråga mig en fråga.
Visst säger jag..
"Vad har du på dig?"
URSÄKTA?
Jag blir chockad, skrattar och frågar om han menar allvar med den frågan och att han aldrig kommer få svar.
Han pratar vidare och han låter ointressan för det han sa.
Till sist får jag nog och säger till honom hur fan han ens kan ringa mig såhär sent och sedan fråga vad fan jag har på mig?
Det funkar inte så, sa jag.
Han ville börja om.
 Nej, det funkar inte så, mitt intryck av dig har redan visats, är det något slags skämt eller?
Vad gör han? Jo han lägger på. Så sjukt lågt!
Haha, men jaja finns väl idioter..

Kommentarer
Postat av: M

Vilken idiot ock sjuk kille

2009-01-22 @ 12:29:30
Postat av: Anonym

visar bara hur omognakillar är!!!!!

2009-01-22 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0