Funny day


Halv 6 hämta Carro mig så åkte vi runt och leta parkering i åratal, till sist hitta vi.
Next stop was Burger king! My lovely Crispy Chicken:)..
Carro var superhungrig så hon IBILLA sig själv (som vanligt) att hon kunde äta 2 (stora) whoppers
+ en pommes o en läsk. Visst  sa jag, idiot är du!
Hon ville sååå gärna ha kupongen jag hade, så ja hon fick den.
Jag VISSTE att hon inte skulle klara av 2 st.
Hur gick det till? Haha jo hon åt 2 halvor vilket blir EN hamburgare.
Räkna med alla små bitar hon plocka bort? Helt onödig? Bortskämda vi är.. (allihopa!)

(klicka på bilden)
Ångest får man när man tänker på alla fattiga i afrika och andra länder.
En sak jag verkligen vill göra är att åka till Afrika och verkligen se hur dem lever.
Alltid velat och kommer förhoppningsvis.
Okej, efter att vi åt åkte vi till Ikea :) Handla några filtar och billigt duschdraperi.. Carro var bara tvungen! HAHA!
 
Lilla jag bland allt! haha..
Efter det stack vi till Coop Forum! Där handlade vi Candy och lite smått och gott.

Är proppmätt nu och gladis!



Kommentarer
Postat av: CARRO BARRO

hahahhahaha vi är bäst now and forever :D hahaha 10kr vad ska kan göra:P billigare än ett paraply iallafall hahahhaha

2009-01-22 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0