Breezy







Denna bilden (sista) kollar han på skärmen och säger
"Oh they took that picture? I look GOOFY!"
Så gör han den underbart söta minen, and i got it on pic!
Wieo.. Här har ni iallafall några bilder.
Det är mina bilder, alltså har ni ingen rätt att ta bilderna utan att fråga
.

Haha jag berätta inte som jag flöög när jag sprang
mot scenen för att ställa mig va?
När vi blev insläppta sprang D först sen jag sen S sen C..
Jag sprang som en störd kossa och
så snubbla jag på en sak och flög några meter fram och kaboooom
så trilla jag HAHAHA oh så pinsamt.
Och just i den sekunden tänkte jag
"Okej, nu kmr flera att trampa på mig och jag kommer dö
och kommer inte få njuta av denna konsert".
Men NEJ jag överlevde.
Jag älskar danmark, men folket där är så otrevliga?
Bråka nog med 24 pers där inne, egoistiska människor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känns ju som att du är egoistisk som tryckte dig fram till scenen.

2009-01-30 @ 17:29:20
Postat av: TANNAZ

Vem fan sa att jag TRYCKTE mig fram till scenen?

2009-01-30 @ 17:30:09
Postat av: alicia

good lord, likadana kläder som han hade på hovet ;p

2009-01-30 @ 19:56:42
URL: http://www.sugarhoneyicetea.devote.se
Postat av: tannaz

och hans utseende får mig och svimma helt ärligt!

2009-01-30 @ 21:33:54
URL: http://tannaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0