Blä


Seriöst, om ni vill fråga något lek inte någon annan,
speciellt inte min egna vän.
Tror ni inte jag får reda på det? Heeelsjukt att någon ens tänkte den tanken.
Hmm, komiskt det med =P..

Okej, jag försökte kolla på världens bästa program efter OC,
vilket är 9210 men jag klarade inte av när ljudet låg 2 sekunder efter rörelserna.
Man blir ju helt störd och förvirrad, så jag stängde av och fick ångest.
Sen försökte jag till och med ladda ner dem istället, men så var det mitt i serien i typ en minut?
Shit i need help cuz i don't get this shit.



Okej, rastlös. Men ska faktiskt snart kolla på film, vill bara uppdatera för er lite.
Vet ni vad jag hatar mest mest mest (verkligen MEST) med Malmö?
Gissa?
Jo, Stan.. Nej jag ääälskar stan! Jag menar,
dem äckliga stenklumparna som mark?
Alltså, du kan inte gå stabilt med klackskor, det är rena helvetet.
Du måste verkligen hålla i någon.
Det är 60% risk att du trillar eller att din klack fastnar mellan
de äckliga hålen mellan stenklumparna!
Hur många gånger det hänt oss tjejer i Malmö?
Vad sägs om triljontals gånger?
Om det är skämmigt? Hell yes.
Jag har verkligen fått nog.
Jag har förstört mina älskade skor flera gånger, fått klacka om dom
miljontals gånger för Malmös störda mark.
Annars tycker jag om Malmö, vi har så mycket bra också:).
Ska inte vara negativ mer.
Men ni måste erkänna att det stör er malmöbor.

Kommentarer
Postat av: Dragana

Svar: Hm... det låter komplicerat! De tre har väl inget bättre att göra än att skapa rubriker på det viset... hur ska man annars hålla sig kvar på D-listan bland kändisar..?! Hm.

2009-01-18 @ 00:28:54
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: ZEMEN

ihih precis! :P allså shit måste ju lägga in en bild på mitt hår , vi har typ samma lockar :) =)

2009-01-18 @ 11:35:09
URL: http://neeewstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0