Sega Tannaz här :)

Hello..
Hmm, skolan var det idag, såklart. Mycket skratt på sista lektionen, inga kommentarer där haha..
Sen tog jag bussen till stället där jag brukar göra mina ögonbryn. Alltså jag förstår egentligen inte ens varför jag gör dom där. Jo hon gör dom perfekt, exakt så som jag vill ha dem, MEN hon arbetar inte bra. Ibland arbetar hon med 2 kunder samtidigt och pratar arabiska med sina vänninor OCH att jag alltid får sitta där en halvtimme extra för att hon har så mycket att göra. Alltså så sitter jag inte på frisörstolen den tiden hon sagt utan långt efter det.
Jag vet inte om det är en bra ide att hålla på så som hon gör för folk har kanske viktiga saker för sig och har bråttom iväg, men nej då hon gör sitt. Men iallafall, mina ögonbryn blev iallafall mycket bra.
Efter det överraska jag min mamma på hennes jobb sen åkte vi hem och nu sitter jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0