Me love


Hur underbara är inte dom hära? Men att gå i dom är ett helvete, lovar.
Jävla trä.. Någon som vill hjälpa min skosjukdom?
Jag vill inte gå in i skoaffärer tro mig, jag säger alltid NEJ när vi ska in i någon, men ibland känner jag mig taskig eftersom mina vänner vill in. Måste akta mig :(



Är det bara jag som tycker denna är riktigt cool?
Jag kan så se den på Rihanna
(som en av mina vänner sa "typiskt Rihanna". Jag håller med till 100%).
Och hon är ju min inspiration ja.. Så jag smittas nog av hennes stil.
Love it.. Men jag kan inte bära den, skulle bara se ut som en idiot :(..

Kommentarer
Postat av: Dzenita

HAHAH var också i stan idag och fastnade för de skorna:D

2008-09-13 @ 20:46:44
URL: http://dzena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0