Idol

Vaknade 12, tvunget var det. Jag ville ju till stan! Så det blev fix fix sen bar det av till stan. Köpte min goda beroendeframkallande kycklingsallad. Chai Latte åt B och sen stack jag till hans jobb och joinade honom där.
Sen kom D och vi träffade några andra dudes så gick vi runt lite.
Sen gick jag tillbaks till B's jobb och var där. Så hela min dag har typ spenderats i stan och i Dust. (juste ja, så heter affären). Mycket snygga killkläder! Ligger i davidshall.. (som om ens killar läser haha) menmen..
Jag är faktiskt sugen på kycklingsalladen igen, fastän jag nästan sprängs efter jag ätit den och säger till mig själv "jag ska fan aldrig äta detta mer", så vill jag ha de efter någon timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0