Bebe!



Visst är min bebe söt? hihi
Ska börja fixa mig strax tror jag. Eller orkar jag ens? Dundertrött är jag. Men jag orkar egentligen inte sitta hemma heller.
Jag har suttit o typ dagdrömt lite om skorna från top shop som fröken Kling har köpt.  Hm hm hm, snart fyller jag 18 och då önskas det antingen cash money eller shoes. För alltid när jag får kläder använder jag inte 90%. Jadu, min stil är lite komplicerad. Men alltså världens finaste present skulle nog varit ett papper i min hand där de visar sig vara en biljett till LAX (Los angele's flygplats). Då skulle jag hoppat till och fått hjärtattack, men jag skulle överlevt!
Hmm.. Det är pain när jag fyller år vet ni det? Jag börjar redan räkna dagar och tänka på vad jag önskar mig fastän det är cirka 3 månader kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0