Gisele


Inte alls avundsjuk på allting?

Jag tror jag kommer dö snart på grund av spindlarna jag sett idag, jag fick ju världens panik, och dem är inte små heller. Var fan kommer ni ifrån era äckliga små kryp!

Ja shoppingen har fått mig att le lite extra.
Förresten, idag såg jag en känd bloggerska i stan. Det var LisaPlace. Blev jätteförvånad. Hon var hur söt som helst,
hon gick med en vän och hon småskrattade.
Och när jag efter gick in på hennes blogg och såg så sjukt snygga leopardstrumpbyxor hon köpt
känner jag mig nästan tvungen att köpa dem med..

Kommentarer
Postat av: Elin

Giesele är verkligen galet snygg...! Och hennes stil är inga fel heller.

2008-10-11 @ 17:20:58
URL: http://dareling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0