Ego?



Tjuddeluttan, har märkt att jag knappt sätter in bilder på mig själv i min blogg. Det är ju trots allt min blogg :).
Hihi så det får bli lite mer egoism blogg.. höhö.
Jag har börjat fixa mig i precis god tid, jag stressar inte alls (stressar vanligtvis), hinner sjunga med alla låtar som spelas upp och hinner med annat emellanåt. En sak som har irriterat mig som f*an är att min BH utan band är spårlöst försvunnen och min bh som jag har på mig nu sticker ut lite vid sidan i klänningen jag har på mig nu! Oh, ska försöka andas ut, har inget val just nu.
Aja, OM jag hinner sätter jag in min outfit innan jag åker, XoXo


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej va gör du med ditt hår har du några hårtips:) för oss som också har lockigt hår. ha en bra dag

2008-11-15 @ 11:22:11
Postat av: johanna

ha en fin dag!

2008-11-15 @ 12:14:48
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0