Chrös!


Hej Underbarisar. Har inte hunnit blogga idag, men nu är jag här hihi.
Efter skolan stack jag till Burger king och åt
och sedan köpte jag en chai latte *mums*.
Måste till top shop så fort som möjligt. Lite sjukt att vi bor i tredje största staden (Malmö)
och vi har ingen top shop här!!!
Så jag måste åka ända till Lund. Ush,
men känner på mig att det öppnar en snart eftersom dem bygger så sjukt mycket i Malmö!


Vintern är typ på väg? Idag var det förfan nästan storm ute.
Jag flög nästan(!) iväg! Och mitt paraply gick sönder på direkten
så fort jag tog upp den. Super ju:)..
Det är redan julgranar ute och lite pynt. Dem börjar sakta men säkert.
I måndes såg jag tom värsta ljulpynten i någons trädgård.. Oj.. Redan?
Känner ni längtan eller lite ångest över allt inom julen?


Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV; hehe ja..det är ju lätt hänt till det =)

2008-11-18 @ 18:13:57
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Sani

Du vet väl om att Chris Brown kommer till globen 23 januari?

2008-11-18 @ 19:50:09
Postat av: TANNAZ

Sani: ja självklart!!!! :)

2008-11-18 @ 19:51:33
URL: http://hypnootiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0