Börfdej!



Har ni sett vinnaren av finaste halloween outfit blabla på blogg.se?
Så jävla sjukt äckligt likt heath leadger. Man kan nästan tro att det är han?

Om 2 månader fyller jag 18. C har rätt, när det är nära längtar man knappt mer.
Efter min 18 års dag kommer jag inte längta till min födelsedag mer. (Tror jag ialalfall)
Fan sen blir man 30 också, sen kommer 40, kmr få ångest..
Men det sägs ju att vid 40 års ålder är då kvinnan typ hittar sig själv eller vad man ska säga.
Vet inte hur jag vill fira min födelsedag. Har tänkt på det länge. Ska jag ha fest? Ska jag ha lokal? Ska jag bara ha en utekväll med tjejerna, ska vi gå på middag? Vad har man mer för val?
Om jag har en fest vill jag förfan anställa städare och slavar (typ.) eftersom det enda jag kommer höra är mit namn.
Tannaz Tannaz Tannaz, kan du göra det? kan du ge mig det? blablabla. Man hinner inte njuta av sin födelsedag..
Men samtidigt vill jag ha en fest med mina nära och kära.
Vilken beslutsångest... Hjälp? Speciellt mina vänner som läser detta, HJÄLP?

Kommentarer
Postat av: shappe

Du kanske borde hyra lokal ? , gör det som känns bäst för dig .

Jag kmr göra de iaf :P

2008-11-05 @ 23:01:36
Postat av: Dzenita

SKIIIITOOOR I BA DU SPENDERAR DEN MED MAIIJ:D

2008-11-05 @ 23:28:47
URL: http://D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0